:)

Avslag om jobbansökan till Sunwing Resort. Bla bla bla, en massa fjäsk ord & Men tyvärr valde vi en annan.
Jaja, livet går vidare. Nya chanser kommer så småningom.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället, dagarna består till 80 % av plugg & körning. Som tur väl är går det bra annars hade jag nog gett upp för längesen. Det här med att plugga är väl inte direkt min grej, inte just nu i alla fall. Men hellre det än att gå runt arbetslös om dagarna. Visst det är jag ju nu med (tyvärr) men har ju i alla fall något att göra. Men när allt är över, då börjar vi knacka dörr och lämna cv.

Tingsryd ser ut som det alltid har gjort för er som inte bor här längre, inga drastiska förändringar. Längesen det var allihopa nu.  Innan ellen skulle åka till Denver, men då hade ju emma redan lämnat byhålan mot norrligare breddgrader. (om man nu kan säga så). Måste vart grillningen hos emma senast då alla var samlade, eller har jag helt fel? Efter midsommar där när jag råkade ha med mig någon svampgrej istället för kyckling...

Tiden går så otroligt fort, det är nästan skrämmande.
Aja nu ska jag göra något, börjar bli rastlös. tänkte bara slänga in ett litet inlägg.
Lycka till dessie med pluggandet, Tänker på dig ellen hoppas du mår bra, Hoppas inte du snackar norrländska nu Emma eller vad man nu än snackar i Falun.  Massor med kramar till er allihopa :)
 sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0