Fina vänner

Dagarna går och det är nu man börja fatta att Emma verkligen har flyttat och Ellen hon ska verkligen vara borta ett HELT år... Men visst dagarna flyter på endå, min sista jobb vecka på riktigt för denna sommaren, och den spenderar jag på Silverboxen mysigt värre...
Igår Ellen var det hockey som du säkert redan vet, mot khk! Satt mitt imot ville och såg när han hejjade på Pappa på isen, så söt! Tyvärr blev det 2-2 och khks klack var riktigt irriterande kallades oss Idiot, sopor bonnjävel TINGSRYD, kokade på läktaren ..
Sandra och jag kom på att man kunde skrika tillbaka till dom Idiot, sopor "storstadsbo" KARLSKONA.. du kanske inte fatta men ah :)!
NU ska jag fortsätta jobba, Tänker på er lite extra Ellen och Julia <3
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0