Grattis Pappsen!

Här har vi vår lilla svikare på bloggen, Amy Uleskog! :) Igår efter Sandra och jag tränat tog vi bilen in till växjö för att hälsa på denna gobiten.. Tanken var att titta på hennes nya lägenhet och åhh va mysig den var, ville nästa flytta igen efter man sett den.. Amy har lovat bilder så det kommer nog inom kort :)! Vi tog även en runda till mc för lite mat i magen, sedan var det att styra hemåt!
Idag är det Tisdag och det är pappas ... års dag. Är jag en dåligt dotter som inte vet hur mycket han fyller ? Tror inte han vill bli äldre så jag slutade räkna vid 50, snällt va!
Ska snart ger mig ner till kaskad och jobba, sista veckan där nere för i sommar:( har trivts som fisken i vattnet där nere så vill inte att det ska ta slut.. får hoppas på att man kanske får hoppa in någon kväll eller bokning eller något längre fram:)
Efter jobbet ska jag hem till huset och fira pappa med en liten del av släkten alltid mysigt. Och sen drar jag Syrran och dessie till ishallen för att kolla in Oskar och deras första match:)
härlig dag! vi hörs ha det fint mina vänner. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0