Heeej :)

Ni får ju säga till att ni har startat en blogg ;) visste jag inte ens om!! Men nu ska jag försöka bli lite aktiv här. Allt är bara bra här uppe, jag trivs jobbet kunde varit bättre men jag få va glad att jag har ett jobb :)

Jag får nog vänta med att lägga ut lite bilder på lägenheten tills vi fått lite mer iordning :) men det börja ta sig.

Vi va i Stockholm förra helgen och hälsade på Oskars Farmor och Farfar. Vilken Farmor så härlig :) Givetvis blev det en dag på stan med, några nya inköp och middag på Jensens biff house! Skulle blivit en runda på Grönan men vädret va ju inte det bästa så får bli en annan gång :)

Nu har jag gjort mittförsta inlägg :) Ha en bra Lördags kväll mina Vänner för det ska jag ha :)!

KRAMAR !!!

Kommentarer
Postat av: Anna humble

va söt du är vännen ! väntade på ett inlägg ifrån dig.. saknar dig <3

2010-08-14 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0