JobbJobb svettiga jobb

Satte mig ner en stund för att än en gång skicka iväg en jobbansökan. Denna gången till Björkliden ovanför Kiruna.
Visste det är en liten bit men så otroligt vackert är det och absolut inte längre bort än vart ellen är;)

Läste Ellens blogg om utgången & livet där borta. Jag har sagt det förut och jag säger det igen JAG ÄR SÅ AVENSJUK.
Det verkar verkligen helt underbart!
Gick in här för att skriva ett inlägg och märkte att det blivit fler uppdateringar sen senast och jag kan inte sluta le. Det är så kul att kunna läsa om allas vardag.
Emma sötnos friskis och svettis du är ju för duktig! Anna och jag satte också igång träningslivet igår. Var riktigt duktiga tills vi kom in till Amys nya snygga lya och jag tryckte i mig chips och swedish fish ifrån Ikea. Nu får det vara nog.

Snart börjar en heldag med svettigt,klibbigt jobb. Det är nästan 30 grader där nere i simhallen så man kanske blir av med ett gram eller två bara av att torka bord.
Imorgon fyller mamma 40 (förlåt 25) så det blir lite firande, ska nog baka en av de berömda hallon/blåbär pajjerna.

Gillar bilden dessie ;)

Ha en bra dag tjejer!
puss sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0