klackarna i taket i USA

GodMorgon Sverige!

Hoppas allt är bra där hemma i Tingset, här på andra sidan är allt bra dock mycket trött efter helgens knasheter. I Lördags mötte jag upp några av dom andra au-pairena för käk och sen utgång i Denver. Var hos en tjej som hette Victoria som kom från Tyskland, bodde i ett stort spökhus. Lärde dom andra tjejerna att dricka Rosévin och Fanta, hur kan man missa att aldrig ha smakat de?

utekvällen var galen, ett av dansgolven var uppe på ett tak, underbart att skaka rumpa under bar himmel. Såklart slutade det med att jag fått i mig lite för många drinkar, drinkarna här är STARKA och shotsen är dubbelt så stora som i Sverige så jag förstår att jag mådde dåligt sen. Fick skjuss hem av en kompis till tjejerna, vad som hände påvägen hem vet jag ej, slapp betala bilen iaf;)




Där ser du Anna, jag kunde få till en riktig partykväll ändå ÄVEN om jag inte var i Sverige;). Saknade er alla i Sverige, skulle vilja visa er stället vi var på.

GodNatt USA!

// Ellen i Colorado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0