Måndag

Idag är det måndag.. Är ledig idag, borde ta vara på dagen för är inte ledig sen försen söndag men verkar inte som det finns så mycket att hitta på.
Jo måste fixa present till pappa som fyller år imorgon, men sedan är dagen tom.. Oskar ligger och sover i soffan så alltså inte speciellt social!
Ska snart börja med maten, spagetti och köttfärssås står på listan idag! Enkelt och bra.
Kan ju berätta för er flickor runt om i världen att jag har börjat bli lite nyttig kan ni tänka er ? Nyttig för mig innebär ut och gå dom dagarna jag hinner och pallar idag ska faktiskt Sandra och jag träna nere på kaskad.. Kul!
Och sen ska jag vara nyttig ska inte käka godis och sånt på vecko dagarna men på helgerna ska jag glassa på så det bara smäller om de..
Ikväll ska vi in och kolla in Amys nya place i Växjö.. skoj skoj!
Love Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0