Nu är vi igång!

Härligt tjejer några inlägg, kanon!

Vad har då jag gjort idag, i med att jag fortfarande bor i Tingsryd så har det inte funnits så mycket att göra. Så oskar och jag tog oss till stan idag på morgonen för att lämna in hans mobil som var sönder, Iphone skräll!!

Annars har jag inte gjort för mkt idag, jo dessie som är så snäll har varit och klippt mig lite:) Och ikväll ska vi ha tacos kväll här ett gäng, ska bli mysigt!
Nej gud va tråkigt inlägg jag slängde in här, men själva grejen var att jag skulle lägga in några bilder på lägenheten bara.. Så emma kan se :)! så här emma.. detta är till dig!

Köket      
Sovrummet 





tv rummet




NU EMMA VILL VI SE DIN:) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0