Panikslagen


Fick lite smått panik idag när jag öppnade min hotmail och det stod : tack för din ansökan till skistar.com du kommer att blir kontaktad om de antar dig och får då komma upp på en intervju i Åre. I ÅRE??? ENDA UPPE I ÅRE?
Jag skulle nog läst igenom hemsidan innan jag ansökte som säsongsarbetare där. Sökte både i idre & åre men ska prata med hanna idag för hon ville upp till björliden så långt norrut du kan komma på ett ungefär, så ska nog söka dit med. Då kan jag komma förbi & hälsa på sötnosen Emma som för tillfället är väldigt väldigt saknad. Kul att resa med någon, blev väldigt glad när Anna p sagt att även hon ansökt till Åre. Tror inte jag kommer få något av de, men man kan ju hoppas. Det hade vart så otroligt roligt!
Sov hos anna igår i hennes fina lägenhet, så mysigt!
Ska njuta av en hemsk regnig söndag & mammas nybakta bullar. Blir min sista jobbvecka denna veckan sen är det intensivkurs som gäller! Tänk när allt är över, då har jag ingenting.
Saknar er!




Puss sandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0