Sandra här, hon som är fasst i Tingsryd

Jag bara längtar tills jag kan få sitta på andra sidan jordklotet & skriva här vad jag gjort under mina soliga daga & vart viljan fört mig. Just nu känns det som det kommer att vara en evighet ifrån nu tills jag får göra det.
Tills dess får ni mina kära vänner ta del av livet hemma i Tingsryd i mina föräldrars källare.

Tycker det är jätte roligt att anna & ellen tog tag i detta nu, känns som att det kan bli ett helt perfekt sätt att hålla kontakten & få se vad alla andra håller på med.

Jag  har i alla fall försökt mig på med det här jobbsökandet någon annanstans lite smått.
Sökt jobb på stena line, i spanien , i köpenhamn & håller just nu på med en jobbansökan för säsongsarbete i idrefjäll.
Om det nu kunde gå som jag vill. Lovar att uppdatera om något händer!

Man visste på något sätt att alla skulle ge sig av, men man ville inte inse det. Nu är det verklighet.

kramar sandra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0