Vi har fredag idag!

Börjar jobba snart men tänkte dra iväg ett inlägg här innan...
Den sista veckan på kaskad börjar dra sig mot sitt slut, tråkigt men sant ska njuta nu dom två sista dagarna och jag jobba med Sandra med så kan nog inte bli bättre :) !
Och nästa vecka är det silverboxen som gäller, ska bli skönt att ha några dagar där med.. sedan har jag äntligen min semester:)
Inte länge kvart till jag fyller 20, systemåret .. Vill inte vänta längre nu!
Egentligen finns det så mycket man önskar sig har iallafall sagt att jag INTE vill ha saker till lägenheten för det får absolut inte plats med mer :P
Så har blivit lite annat istället men blir nog bra vad som. Iallafall ska det bli fest här och förmodligen utgång men inbjudan till de kommer vänner :)
Ikväll ska sandra och jag leka igen, alltid lika mysigt..
Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet ha det fint gott folk/ annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0