Vi tar tag i det!

Nähe tjejer det här var illa, mycket illa!
Anna här....

Precis innan vår ena Emma gav sig av för att flytta efter sin kärlek till Falun bestämde vi oss för att har något gemensamt kvar, visseligen har vi ju vårat "kära" Tingsryd men något så vi kan veta vad alla gör om dagarna! Så vi skaffade oss en blogg, här ska vi skriva vad vi gör om dagarna det ser ju inte riktigt ut som det brukade göra....

Som sagt Emma "vår lilla mamma" hon vi hade väntat oss stanna längst i Tingsryd drog först, stolta vänner är vi nu ska ni veta:) Men vad gör man inte för kärleken, hon blev kär och gjorde helt rätt med att ge sig av efter den! Och hamnade i Falun..Att vi saknar henne behöver jag nog knappt skriva, men hon trivs som fisken i vattnet så dår får hon väl stanna där :)

Och Ellenpellen bäst på fest så är det nog, men nuförtiden ska hon inte få festa PÅ ETT HELT ÅR! Hon lämnade nämligen Tingsryd och Sverige för att resa över till USA landet för att arbete jämnt och städigt..Nejdå:) så illa är det inte, pratade med henne igår och hon har det så bra.
Och riktigt så illa är dte nog inte att hon inte kommer festa för det lär hon göra, eller ska jag vara den första hon festa med när hon kommer hem vill inte missa hur full hon lär bli annars när hon är tillbaka ;) Hon har lovat ett inlägg efter detta så då får ni nog veta mer vad hon gör om dagarna..

hmm. Sen har vi Amy hon har blivit en storstads tjej nu, hon drömmer om sin karriär och vänta på den! Snart knackar den nog på dörren för henne.
Hon har flyttat in till växjö för att komma närmare sitt jobb och vännerna i växjö, helt rätt :)

Och så har vi mig, jag Anna som också tagit ett stort nytt steg i livet och flyttat hemifrån, visserligen bara en gata ner men det räknas ju iallafall som att flyttat..
Bor med min Pojkvän, fin är han! Och jag har det bra.. Inlägg om de kommer sen ..

Sen har vi Sandra som fortfarande bor hemma, Sandra drömmer om att resa iväg utomland och jobba, hon är klok hon... Hon vill jobba för att bli brun därför utomlands ;) visst ?

Dessie lever livet om jag kan säga så, kan förknippas lite som Kenza som ofta drar utomlands nu förtiden lite avis är jag minsann.. och hon har fortfarande sin victor :)!

Julia hon bor hemma men spenderar sina dagar ofta nere i skåne hon sin skånska pojkvän Sebbe dude.

Emma pemma vad ska vi säga, legenden på fest.. Kan nog vara rätt ord! Vet inte om hon drar iväg till Norge, hon pratar i vilket fall om de att dra iväg  och jobba och skaffa sig en massa pengar.. Helt rätt!




Den här bloggen ska handla om oss, Emma,Ellen,anna,sandra,julia,Emmap,dessie, amy... Mest för våran egen skull, se vad alla gör om dagarna trots en annan världsdel eller stad ...
SÅ KOM IGEN NU TJEJER OCH SKRIV! Vi behöver de..
ÄLSKAR ER A.H

Kommentarer
Postat av: Ellen

gryymt bra skrivet.... nu kommer mitt inlägg snart;)

2010-08-13 @ 01:57:05
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0