Amerikas största....

Jag lever!

Har hänt mycket hemma i sverige ser jag, Sandy halkar av vägen på halkan, Anna har fått mer jobb, Dessie har skaffat glasögon (inte trodde jag att du hade SÅ stort synfel) men snygga glajjor Dessie! har inte riktigt koll på er andra tjejer, vart håller ni hus?

Här i USAet händer de grejer hela tiden tycker jag men ändå finns det alltid litelite tid att sakna alla där hemma. I förrgår var vi på amerikas största vattenland och igår var jag i en jättepark med familjen.



Såg att idol körde igång ikväll igen, är avundsjuk men hoppas man kan kolla på internet, jag vill ju med hålla koll.

Nu ska jag käka upp min lunch (ett äppel) och sen ska jag till gymmet. Ha det bra!

// Ellen i Colorado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0