En jul på andra sidan!

Hej mina favoritflickor<3

Har precis fått reda på att jag ska fira min jul här i USA, det känns både bra och dåligt. Jag kommer sakna er så mycket under julen, KYRKAN (ni som hänger där på julaftonsmorgon), JULBRUNNNEN och framför allt kommer jag sakna PAKETLEKEN som jag hoppas ni även ska ha iår. Jag vill höra allt, vart ni ska vara och hur kvällen var:)

Kommer kännas lite knäppt att inte vara hemma med sin familj och träffa alla, men på något sätt kommer det vara coolt (tror jag) att fira den här med, jag vet inte ens va man äter här på julen och man kollar väl inte på Kalle Anka? Noll Koll PingisBoll!



Det känns bra nu men det kommer säkert kännas knäppt sedan!
Lovar att ha med mig julklappar till er alla när jag kommer hem nästa sommar:)

// Ellen i Colorado (som saknar sina vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0