Halka :)

Hej alla underbara!
Idag var det äntligen dags för den efterlängtade halkan. Satt och snackade som en idiot i bilen påväg dit för nervositeten tog över. Men det var ju inte så farligt endå :) Tyckte mest det var roligt, och även jag klarade det, trotts att det blev en dikeskörning för min del. Men som tur väl är skrattade bara min körlärare och de resterande 3 tjejerna. Någon som ska gifta sig snart? Så vi kan hyra en halkbana på Möhippan?

Hoppas alla ni andra har det bra, läste på din facebook att du saknade Sverie nu ellen :( . Man måste få ha sånna svackor, men titta på allt du upplevt på bara någon månad och LAS VEGAS? Hur häftigt låter inte det. Där tog avensjukan över igen.

Emma förlåt om jag sa att jag inte hoppades du snackade Norrländska nu menade förståss Dalmål. Tack för upplysningen Dessie ;)
Geografi är väl inte min starka sida direkt, tur att jag inte behöver den till något särskilt.

Igår var första Biggest Looser Sverige där mammas bästa kompis och hennes syster är medverkande i det rosa laget. Kul och spännande med lite känningar i TV:)

Ikväll är det dags för dagens idol, då sitter jag spikad i soffan på Dackegatan 15.

I helgen drar familjen upp till Karlstad för att se broder och smålänningarna ta hem första platsen i  TV-pucken. Ska bli skönt att komma bort ett tag :)
Sen ska jag även möta upp Fanny där som för tillfället flyttat ihop med sin pojkvän i Leksand.

Livet är bra ibland. Ha det bra allihopa, saknar er.

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0